Verzenden en retouneren

Levertijd en verzendkosten

Alle webshop orders worden met DHL of POSTNL verstuurd. Je ontvangt een trackingcode van de verzending via het e-mail adres dat je hebt opgegeven.

Er wordt gestreefd naar een levertijd van 1 a 2 werkdagen. In principe worden orders die voor 12.00 zijn besteld dezelfde dag verwerkt en verzonden. In de meeste gevallen zal je bestelling op de volgende werkdag worden geleverd onder voorbehoud dat de logistieke partner geen vertragingen heeft.

Verzendkosten per bestelling

  • Vanaf een bestelwaarde van € 50,- verzenden wij jouw bestelling geheel gratis binnen Nederland. Voor bestellingen vanuit België en Duitsland ligt deze drempel op € 100,-
  • Voor bestellingen met een waarde van minder dan € 50,- (€100,- in België/Duitsland) rekenen wij verzendkosten van € 5,- binnen Nederland en € 9,50 naar België en Duitsland.

Retourbeleid

Kan ik een product ruilen of retourneren?

Je kunt een product ruilen of retourneren als je dat binnen 14 dagen na ontvangst per email aan ons meldt. Je retour per email aanmelden is voldoende. Bij ruilen bestel je zelf vervolgens het juiste product.

Retoursturen is mogelijk, we hebben daarvoor wel een paar spelregels:

  • Na de melding aan ons heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
  • Geopende en/of gebruikte producten kunnen om hygiënische redenen niet worden teruggestuurd of geruild.
  • Producten moeten onbeschadigd en compleet zijn en in originele, onbeschadigde verpakking zitten.
  • Verleende kortingen, free gifts en/of niet betaalde verzendkosten worden automatisch verrekend.
  • De verzendkosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Als een product geruild moet worden door een fout van ons, bijvoorbeeld als er een verkeerd product is gestuurd, of door een defect aan een product, dan zijn de verzendkosten (retour + opnieuw verzenden) uiteraard voor onze rekening. Maak altijd direct een duidelijke foto en stuur deze mee in uw email aan de klantenservice.

 

Mijn product gaat retour omdat ik het niet bijtijds opgehaald heb bij het pakketpunt.

Indien een pakket retour komt omdat je het niet tijdig bij een pakketpunt hebt opgehaald dan crediteren we de aankoopkosten onder aftrek van €12,50 aan verzend- en handlingskosten.

 

Ik heb een andere vraag over ruilen of retourneren

Heb je vragen over de mogelijkheid tot ruiling of retourneren van een product? Neem dan contact op met onze Klantenservice per email. Wij streven ernaar je vraag uiterlijk binnen één werkdag te beantwoorden.

Jouw order0
There are no products in the cart!
Verder winkelen